TAKUU- JA TOIMITUSEHDOT

Laitteiden toimitus postin kautta

Otamme vastaan huoltoomme myös Postin kautta matkapuhelimet, tabletit, tietokoneet ja pelikonsolit. Ota aina meihin yhteyttä ennen laitteesi huoltoon toimittamista sähköpostilla tai puhelimitse. Samalla kysymällä saat meiltä Postin asiakaspalautustunnuksen, joka ilmoitetaan Postin asiakaspalvelutiskille.

Toimituskulut edes-takaisin ovat aina kiinteästi hinnoiteltu 15€ riippumatta laitteesta. Laitteet toimitamme takaisin aina Postiennakolla.

Liitä mukaan saate, jossa on kerrottu:

– Lyhyt viankuvaus
– Laitteen mahdollinen suojakoodi/salasana (testausta varten)
– Palautusosoitteesi
– Puhelinnumerosi ja sähköpostiosoitteesi

Muista kirjoittaa pakkaukseen myös lähettäjän tiedot.

Muista ottaa varmuuskopio laitteesi sisällöstä ennen huoltoon toimittamista.

Muista pakata laite hyvin! Varsinkin matkapuhelin kannattaa pakata tarpeeksi suureen laatikkoon, jotta myös pehmusteita mahtuu kunnolla, mieluummin pehmikkeitä liikaa kuin liian vähän.

Paketin enimmäismitat: Pisin sivu enintään 200 cm ja muut sivut enintään 60cm niin, ettei pisin sivu ja ympärysmitta yhteensä 300cm ylity.

Emme vastaa Postin kadottamista tai vaurioittamista lähetyksistä.

Voit toimittaa lähetyksen myös pakettiautomaatista (valitse Palauta sopimusnumerolla) tästä: https://www.posti.fi/fi/henkiloille/paketit-ja-seuranta/palauta-paketti

Takuu

Myönnämme huoltotyölle sekä käyttämillemme varaosille 6 kk:n rajoitetun takuun. Takuu kattaa asentamiemme varaosien asennusvirheet sekä sähköiset viat. Takuu ei koske käyttäjän omasta toiminnasta aiheutuneita vaurioita (esim. lasin/näytön halkeaminen), varaosan normaalia kulumista tai kosteusvauriota. Asiakkaan itse hankkimille varaosille ei myönnetä takuuta. Kosteusvahinkohuolloille emme myönnä takuuta.

Noutamatta jättäminen

Mikäli huollettua laitetta ei ole valmistumisilmoituksen jälkeen noudettu kolmen kuukauden (3kk) aikana, laitteen omistusoikeus siirtyy JCT-Huolto osakeyhtiölle.